CONFERÈNCIA: DARWIN I L’ARBRE DE LA VIDA

L'alumnat de quart d'ESO (troncal de Biologia i Geologia) van assistir el dimecres 16 de juny a la Conferència "Darwin i l'arbre de la vida".

La dita conferència va ser impartida per JULI PERTÓ MAGRANER: Catedràtic de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat de València; a més membre de l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes i de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva.

La mateixa es va desenrotllar en la sala d'actes del centre i va ser com a incentiu per a estimular els nostres alumnes a la vocació científica.

El senyor JULI, no sols ens va parlar de l'evolució, sinó de la situació actual en el món de la investigació. Dedicant l'última part a les investigacions sobre els virus actuals i la cronologia de la mateixa.

La directora va agrair la seua intervenció i amb l'esperança de poder comptar amb la seua presència en un futur pròxim.

Més imatges i videos