**ADMISSIÓ_CURS 2022-23

Cartel +INFO

Portal Conselleria d’Educació +INFO

ADMISSIÓ ESO I BATXILLERAT Curs 2023-24

NO REQUERIRÀ procés d’admissió:

1. El canvi de curs per promoció, dins del mateix centre.

2. Alumnat de centres adscrits de Primària a Secundària.

SÍ REQUERIRÀ procés d’admissió:

1. L’accés a una modalitat de Batxillerat requerirà, en tot cas, procés d’admissió, amb independència que l’alumnat ja és trobe cursant altres ensenyaments, inclús no obligatoris, en el mateix centre, això sense perjudici de la preferència per continuar al mateix centre.

2. L’alumne per canvi a un altre centre educatiu.

3. Alumnes per a cursar Formació Professional, tant Bàsica, com de Grau Mitjà i Superior.

És tramitarà de manera electrònica per a evitar tràmits presencials.

*Presentació sol·licitud telemàtica: des de les 9.00h del 22 maig fins als 23:59h del 30 de maig

Enllaç per a fer l’admissió :  PORTAL Telematricula.es (prematricula-Admissió)

+INFO MANUAL ASSISTENT TELEMÀTIC

+INFO MANUAL ASISTENTE TELEMÁTICO

CALENDARI ADMISSIÓ ESO-BATX

(Únicament s’atendrà a presencialment per a ajudar a fer la tramitació, a aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics, mitjançant cita prèvia en l’email 03014496.secretaria@edu.gva.es i amb una antelació de 3 dies)

Una vegada publicades els llistes definitives d’admessos calç formalitzar la matrícula al centre a on s’ha obtingut plaça.

ADMISSIÓ CICLES  2022-23

Portal Conselleria d’Educació FP +INFO

NO REQUERIRÀ procés d’admissió:

1.El canvi de curs per promoció, dins del mateix centre.

SI REQUERIRÀ procés d’admissió:

1. Alumnes  per a cursar Formació Professional, tant Bàsica, com de Grau Mitjà i Superior.( amb independència que l’alumnat ja és trobe cursant en el Centre altres ensenyaments)

2. L’alumne per canvi de centre educatiu.

Resolució 24 de març de 2022: Instruccions procediment d’admissió i matrícula

CALENDARI ADMISSIÓ 2022-23

*Presentació de sol·licitud telemàtica del 19 de maig a 29 de maig

Enllaç per a fer l’admissió :  PORTAL Telematricula.es (prematricula-Admissió)