ECIM

Qui som?

Eugeni Serrano (Coordinador del grup)

Noelia Alguacil (Departament d’anglés)

Inma Almela (Cap d’estudis)

Begoña Cano (Departament de grec)

Inés Company (Departament d’orientació)

María Díez (Departament de tecnologia)

Miguel Ángel González (Dept. de física i química)

Elena McElroy (Departament d’anglés)

Rubén Moreno (Departament de matemàtiques)

Santi Roca (Director de l’IES)

CONTACTA AMB NOSALTRES

Per favor ingressa el teu nom.
Per favor introdueix un missatge.

En què podem ajudar?

1. TUTORIA INDIVIDUAL

Professorat que acompanya emocional i acadèmicament a l’alumnat amb algun tipus de dificultat. Mitjançant reunions setmanals o quinzenals es fa un seguiment individual per a abordar els problemes, inquietuds o dificultats que es puguen presentar al llarg del curs.

2. PROGRAMA PIGMALIÓ

Tutoria entre iguals on l’alumnat dels cursos més avançats rep i ajuda voluntàriament a l’alumnat més menut en la seua transició a la vida de l'institut. Este acompanyament pot ser social, emocional i/o acadèmic, i proporciona suport i aprenentatge mutu.

3. GRUP LGTBI+

Format per alumnat i professorat de l’IES que organitza activitats i formació amb l’objectiu de fer del centre un espai segur i de trobada per a persones LGTBI+ i alumnat en general.

4. GRUP DE MEDIACIÓ

Format per l’alumnat i professorat preparat per a poder ajudar a resoldre conflictes, media en els diferents casos de convivència que van sorgint al llarg del curs en el centre. Per a poder formar-ne part, l’alumnat ha de completar satisfactòriament una formació com a persona mediadora.

5. COEDUCACENTRES

Des del curs 21-22 l'IES Puçol té l'orgull de formar part de la xarxa de Coeducacentres que fomenten el diàleg i la cultura de pau. Este programa té l'objectiu de sensibilitzar a tota la comunitat educativa per a erradicar la violència de gènere i fomentar models positius basats en el respecte i la tolerància mitjançant activitats lúdiques, culturals i creatives.

Temàtiques que treballem

1. INCLUSIÓ DE LES DONES EN EL CURRÍCULUM

Mitjançant la proposta d’activitats per a visibilitzar les dones en les diferents assignatures

Commemorant dies relacionats com el 25 de novembre i el 8 de març