Visita al Centre Educatiu “Comenius” i a la “ONCE”

L’alumnat del cicle formatiu d’Atenció a la Dependència va realitzar, el passat divendres 3 de juny, una eixida a València per tal de visitar el centre educatiu “Comenius” i les instal·lacions de la “ONCE”.

En primer lloc, el grup va visitar les instal·lacions del centre educatiu “Comenius” per tal de veure el funcionament i recursos d’un centre totalment inclusiu, amb alumnat de diferents etapes educatives i amb diferents graus i tipus de discapacitat cognitiva i motora.

Posteriorment, l’alumnat va assistir a una Jornada de Sensibilització de la ONCE, on van rebre informació per part de diferents professionals que treballen amb les persones cegues, així com van poder vore els diferents recursos i la tiflotecnologia existent destinada a aquesta discapacitat. A més també van poder visitar el pis adaptat de que disposa la ONCE per ensenyar a les persones usuàries.

Tutora 1r TAPSD