Xerrada-taller sobre drogues Centre Penitenciari

S’han desplaçat al centre des del Centre Penitenciari Alicant II (Presó de Villena) un total de 8 presos, un educador i un funcionari, que es troben al Mòdul Terapèutic de dita presó, i en el que s’estan rehabilitant realitzant diverses activitats voluntàries.

Una d’elles és la que hem realitzat al centre en el dia d’ahir, que ja hem realitzat en altres anys, i que va quedar interrompuda per la pandèmia COVID-19. L’alumnat que ha realitzat l’activitat, ha sigut de 3r d’ESO i 1r i 2n de FPB.

Es tracta de realitzar una obra de teatre, per trencar un poc el gel, i que ahir va girar en torn als prejudicis i judicis de diversos personatges històrics. Posteriorment, van contar les seues experiències vitals, i com van acabar empresonats per culpa del món de les drogues.

Per acabar, van fer grups més reduïts i l ‘alumnat va poder fer-los preguntes al voltant de la vida en la presó i de com viuen el dia a dia.