XXXII Cros de la Constitució a Banyeres de Mariola

Ahir 6 de desembre al poliesportiu municipal de Banyeres de Mariola, en concret al camp de futbol Valor, es va realitzar un any més el tradicional Cros de la Constitució; enguany ha sigut l’edició XXXII, i un any més l’alumnat de l’IES Professor Manuel Broseta ha participat.

Cal destacar que aquesta activitat s’engloba dins del Projecte +1, on l’alumnat aconsegueix 0’25 punts extra de la nota final de la 2a avaluació. Enguany solament ha participat en esta cursa l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO i 2n de batxillerat.

L’enhorabona a tot l’alumnat que ha participat pel seu esforç i a les AMPA dels centres educatius de Banyeres i en especial a l’AMPA de l’IES Professor Manuel Broseta i a l’Ajuntament de Banyeres per l’organització d’esta activitat.

Podeu veure les fotos al següent enllaç:

FOTOS CROS DE LA CONSTITUCIÓ