Informació sobre la identitat digital i les noves eines digitals

Informació sobre la identitat digital i les eines digitals que la Conselleria posa a la disposició de l’alumnat i del professorat (compte de correu i cloud computing: emmagatzematge en el núvol i aplicacions)

El nostre centre està dins de la xarxa de centres CDC (Centre Digital Col·laboratiu), el projecte forma part del conveni de col·laboració entre la Generalitat i Microsoft que facilitarà l’accés a un entorn d’aprenentatge en núvol posat a disposició del professorat i l’alumnat dels centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana. I permetrà avançar en la transformació digital i innovació educativa en els centres docents. Així, s’ha creat un compte de correu electrònic com a part d’una identitat digital per a tot l’alumnat amb total garantia de seguretat i privacitat (complint amb la llei de protecció de dades LOPD) i que, a més, serà el mateix durant tota la seua educació, encara que canvie de centre educatiu dins de la Comunitat. Són les famílies les que tenen accés a les dades d’eixa nova identitat digital i ací els expliquem què han de fer.

Per a aclarir aquests conceptes deixem els següents enllaços, en els quals pot consultar aquests termes: