Reunions docents d’inici de curs 22-23

(Eres nou docent en el centre i no has activat el teu compte @edu.gva.es?. Fes clic ací per a saber com fer-ho, o accedeix des del menú professorat > Informació comptes Microsoft)

S’indica en color blau les modificacions fetes al document després de l’enviament al claustre el dia 30/08.
S’indica en color taronga les modificacions fetes al document el dia 5/09.

DIJOUS 01/09/2022

10.00 h – Recepció professorat nouvingut (Sala d’actes)

Assistents: professorat interí, professorat nou destí, equip directiu. 

    • Presentació de credencials.
    • Presentació equip directiu.
    • Comunicació d’aspectes bàsics de funcionament. 

12.15 h – Reunió dels departaments de LLengua Castellana, Matemàtiques, Biologia i Història amb la direcció, per tractar l’assumpte dels ámbits en primer de l’ESO per al curs 22-23 (sala d’actes).

        12.15 h – Reunió dels caps de departament amb el professorat nou vingut dels seus departaments (aules temàtiques), per tractar assumpte de claus, manuals i materials, reprografia, etc.


DIVENDRES 02/09/2022

9.00 h – Reunión de COCOPE (Sala d’actes)

    • Elaboració de desdoblaments. 
    • Aprobació de proposta de calendari d’avaluacions (proposta de direcció).
    • Disseny de PLC (proposta direcció).
    • Aula temàtica principal de cada departament (veure aules asignades).
    • Comunicació de formes de recuperació de pendents.
    • Entrega de programacions.
    • Informació d’horaris (s’entregaran el dilluns).

12.00 h – Claustre extraordinari per a l’informe sobre la organització d’ambits en el curs 22-23 (presencial. Sala d’actes)


DILLUNS 05/09/2022

9.00 h – Reunió de COCOPE per a l’entrega d’horarios (Sala d’actes)

9.30 h – Reunió de departaments per a el repartiment d’horaris (en les seues aules temàtiques)

17.00 h – Consell Escolar extraordinari. Decisió sobre la impartició d’àmbits en primer d’ESO (telemàtic. L’enllaç s’enviarà més endavant)


DIMARTS 06/09/2022

8.30 h – Reunió amb cada equip docent de 1r ESO (FIL 2). La duració de cada reunió se de 30 minuts aproximadament. El primer equip docent serà 1r ESO A, i continuaran els equips docents per ordre alfabètic (exceptuant la primera reunió, cada grup estarà en el centre 30 minuts abans de la seua reunió per a poder començar abans si fora possible).

10.00 h – Reunió amb professorat de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior presenciales (Sala d’actes)

Assistents: professorat de cicles. Coordinació FCT. Equip directiu.

12.00 h – Reunión professorat que imparteix àmbits de primer ESO

12.00 h – Reunió amb professorat del cicle semipresencial (aula Info 1) 

Assistents: professorat del cicle semipresencial. Equip directiu. Coordinació FCT.


DIMECRES 07/09/2022

8.30 h – Reunió amb cada equip docent de 2n ESO (FIL 2). La duració de cada reunió se de 30 minuts aproximadament. El primer equip docent serà 2n ESO A, i continuaran els equips docents per ordre alfabètic (exceptuant la primera reunió, cada grup estarà en el centre 30 minuts abans de la seua reunió per a poder començar abans si fora possible).

Assistents: professorat del curs indicat. Equip directiu. Departament d’Orientació.

11.30 h – Reunió amb professorat del Programa d’Aula Compartida (2ºESO PAC) (Aula PAC). 

13.00 h – Reunió de comissió de convivència. 

 


DIJOUS 8/09/2022

8.30 h – Reunió amb cada equipo docent de 3r ESO (FIL 2).

La duració de cada reunió se de 30 minuts aproximadament. El primer equip docent serà 3r ESO A, i continuaran els equips docents per ordre alfabètic (exceptuant la primera reunió, cada grup estarà en el centre 30 minuts abans de la seua reunió per a poder començar abans si fora possible).

10.00 h – Reunió amb tutors i tutores dels grups de ESO i Batxillerat (Sala d’actes). Es donaran instruccions sobre la gestió del primer dia de classe. 

10.00 h – Reunió amb professorat del cicle de Formació Professional Bàsica (Aula INFO7)

Assistents: professorat de cicles de FPB. Equip directiu. Departament d’Orientació. Coordinació FCT.

12.00 h – Reunió DACE i Banc de Llibres (sala d’actes). Assistents: representant de cada departament.

16:00 h – Reunió amb tutors de Cicles Formatius de grau mitjà i superior (telemàtica. L’enllaç s’enviarà més endavant). Es donaran instruccions sobre la gestió del primer dia de clase. Breu introducció a la gestió d’FCT. 

 


DIVENDRES 9/09/2022

9.00 h – CONSELL ESCOLAR EXTRAORDINARI (Aplazado)

Informació sobre el finançament del FSE a la Formación Profesional de la Comunitat Valenciana.  

9.10 h – CONSELL ESCOLAR (Aplazado)

Informació general de l’inici de curs.

11.00 h – CLAUSTRE EXTRAODINARIO

Informació sobre el finançament del FSE a la Formación Profesional de la Comunitat Valenciana.  

11.10 h – CLAUSTRE

  1. Aprobació de l’acta de la sessión anterior
  2. Aprobació del calendari d’avaluacions d’inici de curs
  3. Informe de Secretaria
  4. Informe de Direcció d’estudis
  5. Informe de Direccio
  6. Torn obert de paraula

         Al finalitzar el Claustre – Reunió TIC i ús aules informàtiques (presencial, Sala d’actes)