Erasmus +

Projectes Erasmus+

El Departament de Tecnologia va començar el curs 2017/2018, un projecte per establir col·laboracions amb entitats de la regió italiana de Puglia mitjançant un primer projecte Erasmus+, amb l’objectiu d’aprofundir la seua internacionalització. Fruit d’eixe primer projecte el centre va aconseguir un altre projecte Erasmus+, per portar a 7 alumnes de FPB a fer pràctiques laborals a Puglia durant un mes del curs 2018/2019. Eixe mateix curs els alumnes de Tecnologia Industrial de Batxillerat van participar en un intercanvi amb alumnes del Convitto Nazionale D. Cirillo de la ciutat de Bari.

Aquest curs 2020/2021, hem aconseguit l’aprovació del projecte Erasmus+ “Ciutats integradores i sostenibles” i serem l’únic centre de la província de Castelló que coordinarà un d’aquests projectes. Aquest projecte permetrà treballar a alumnes del centre en la integració social i la sostenibilitat, dues dels reptes més importants als quals s'enfronten les ciutats europees.

En aquest projecte, finançat per la Unió Eruopea, participaran alumnes que estudien Tecnologia Industrial en batxillerat i alumnes de Tecnologia de 2n ESO junt amb alumnes del Convitto Nazionale Cirillo de Bari (Itàlia) i del Liceul cu Program Sportiv ''Viitorul'' de Pitești (Romania).