Olimpíades acadèmiques 2022

fisica

L’alumna NAZARETH BALADA PEÑA de 2n de batxillerat D ha fet doblete en la fase local de les Olimpíades de FÍSICA i de QUÍMICA celebrades a la Universitat Jaume I

Representarà a aquesta Universitat en les fases nacionals.

La fase nacional de Física enguany es realitzarà telemàticament durant el divendres 29 d’abril de 2022.

La Fase Nacional de Química se celebrarà entre el 6 i el 8 de Maig a Santiago de Compostela.

olimpiada_quimica

Des del Departament de Física i Química volem donar-li l’enhorabona no sols pels resultats obtinguts si no també pel seu esforç i la seua dedicació a l’estudi i a la ciència.

A més també volem agrair als alumnes que han participat en les fases locals, ja que per preparar-les han dedicat hores extra en un curs com segon de batxillerat que de per si ja és molt exigent. Aquests alumnes són:

Olimpiades de Física: Enric Bernat Mulet i Daniel Valentin Boriceanu.

Olimpíades de Química: Elisa Cerezo Pozo i David Martínez Sales.