3r Premi Al BEAUTY FORUM.

IMPRESSIONANT el nostre benvolgut equip d’alumnes, que amb només tres mesos en els cicles d’Imatge Personal , van decidir llançar-se a l’aventura de presentar-se a un concurs autonòmic en el BEAUTY FÒRUM.
Es van preparar i van dissenyar els pentinats, maquillatge, vestuari, posticeria ….i com era d’esperar, els qui volen alt aconsegueixen premis.
PRIMER PREMI A la IL·LUSIÓ I Al MILLOR EQUIP D’ALUMNES QUE UNA PROFES PODEN TINDRE.
ENHORABONA!
Heu aconseguit un tercer lloc en la categoria novella, amb la creativitat que us caracteritza, us vau inspirar en un cotó de sucre per al recollit d’avantguarda i el vau dur a terme i en el recollit de gala. La puresa de les línies demostren que també hi ha bona tècnica.
I sols en tres mesos!!!… sou uns artistes!!! Joaquín i l’equip de companys que t’han abrigallat.
Estem molt orgulloses vostres profes de poder acompanyar-vos en l’aprenentatge. Gràcies per ensenyar-nos tant.