MARTIS VESTIGIA GUANYA EL PRIMER PREMI AL ODISSEA 2021

El grup d'alumnat Martis vestigia de Cultura Clàssica amb el nostre professor Manuel Moreno al capdavant HA ACONSEGUIT EL PRIMER PREMI del concurs de cultura clàssica Odissea 2021 de la comunitat valenciana. La victòria l'han aconseguit després de una ronda de desempat que ha tingut lloc entre els dos primers classificats. L'equip de l'IES LA PATACONA ha encertat el 100% de les preguntes. És una notícia estupenda i ens toca aplaudir a l'equip.

El grup Martis vestigia de 2n BTXH està constituit per:

- Paula Tari
- Mateo Trull
- Federica Mannise
- Pablo Soler

Tingueu en compte que participen 198 grups de 35 centres de la comunitat valenciana, uns 500 alumnes/as aproximadament. Tot un assoliment.

Una volta guanyada la fase regional ara poden optar a la nacional que tindrá lloc als pròxims mesos. Vos mantindrem informats, no es preocupeu.

Enhorabona i a per el nacional!!!