PROJECTE DE RECICLATGE DE MATERIAL ESCOLAR DE PLÀSTIC USAT

L’alumnat de 4t ESO de l’optativa de Laboratori i Investigació Ambiental, membres en la seua majoria del grup UNESCO de l’IES Pare Vitòria, sota la supervisió del departament de Física i Química han començat un projecte de reciclatge de material escolar de plàstic usat en col·laboració amb la Universitat d’Alacant.

El mes de febrer passat es va instal·lar una primera caixa en l’entrada principal del centre. Al costat trobem cartells informatius sobre el projecte i el material que es recull. En cada aula es van penjar també cartells informatius. Els residus seran portats periòdicament a la Universitat d’Alacant qui al seu torn els enviarà a l’empresa Terracycle per al seu processament. Els beneficis aniran destinats a l’associació ANDA (Asociación de Niños Jóvenes y Adultos con Discapacidad de Alicante).

El nostre objectiu és que cada aula tinga la seua caixa de recollida, i per això hem organitzat aquest mes de maig el “I Certamen del Concurs de Caixes de Reciclatge”. Cada classe va rebre la seua caixa de cartró per a donar-li una segona vida, pintar-la de negre i decorar-la.

Finalment els alumnes de 4t ESO, que van actuar com a jurat, van decidir donar-li el PRIMER PREMI a 1r ESO B. Enhorabona!!!!!!!

Moltíssimes gràcies per la col·laboració i la participació.

I recordeu, RECICLANT AJUDEM A FER UN MÓN MILLOR!