Tallers Química a la UPV Campus d’Alcoi

Els dies 26 i 27 de gener, tot l’alumnat de ciències de 1r i 2n BATX de l’IES Pare Vitòria van assistir als tallers de Química organitzats per la UPV Campus d’Alcoi als laboratoris del mateix campus. El nostre alumnat amb aquesta visita va tindré l’oportunitat de manipular utillatges i conceptes prèviament explicats a classe. Així com va poder passejar per les diferents facultats situades a la plaça Ferrandis i Carbonell i fer preguntes sobre els estudis que allí poden realitzar-se i altres aspectes i curiositats de l’organització curricular universitària.

En total van realitzar i gaudir de tres experiències on van poder desenvolupar àmpliament els conceptes de polímers, reacció d’oxidació-reducció i tractament d’aigües alhora que van interactuar amb el professorat i alumnat universitari encarregat d’organitzar aquesta magnífica experiència que ens ajuda al professorat de secundària a connectar amb la universitat.