LA SETMANA DEL “PLOGGING” A EDUCACIÓ FÍSICA A DESEMBRE 2020

Durant la setmana del 14 al 18 de desembre de 2020, els/les alumnes de tota l’ESO de l’IES Pare Vitòria han estat compromesos i units contra el canvi climàtic amb la pràctica del “plogging”. Aquesta activitat consisteix en combinar la pràctica d’una activitat física (en aquest cas senderisme) amb la recollida de residus de l’entorn natural. En aquesta ocasió, les rutes s’han realitzat pels paratges naturals de l’entorn pròxim al centre, com el Puig o “la Serreta”, amb la visita als diferents poblats ibers de la zona.

Així doncs, mitjançant aquesta iniciativa, el professorat d’EF del centre vol implicar l’alumnat en la consecució dels ODS (objectius de esenvolupament sostenible), concretament amb el número 13 “Acció pel clima”.

A continuació es mostren algunes fotografies on podem veure els/les estudiants dels diferents cursos d’ESO desenvolupant l’activitat.