L’alumne Joan Isidro, de 1r BAT A, guanya un premi de narrativa

La quarta edició del Concurs de “Micro Cuentos Narrados”, sota el lema “Convivir no es un cuento”, convocat pel “Salón Internacional del Estudiante y Oferta Educativa , Aula 2020 y el Consejo General del Libro Infantil y Juvenil de España”, ens ha anunciat que el guanyador d’aquesta edició amb el treball titulat “Mitad y mitad” és Joan Isidro Bravo, del 1r Batxillerat Social.

El jurat va emetre la seua decisió després d’una intensa deliberació, per l’alta qualitat dels tres treballs finalistes. Aquest concurs es una activitat col·laborativa entre professorat i alumnat, impulsada per la professora del departament de Llengua Castellana Pilar Gomis, que tracta de reconéixer la creativitat i la convivència en l’escola. El premi consisteix en un curs d’anglés de dues setmanes en Irlanda, amb totes les despeses pagades.