VIII encontre d’escoles associades a la UNESCO de Galícia

L’institut Pare Vitòria ha participat com a escola invitada al VIII encontre d’escoles associades a la UNESCO de Galícia. La trobada s’ha dut a terme al Pazo do Cultura de Pontevedra, amb l’assistència de  la coordinadora estatal i de la concejala de cultura. Més de 260 estudiants i professors  han pogut compartir els seus treballs dins de l’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Un grup d’alumnes UNESCO del IES Pare Vitòria ha pogut explicar els diferents treballs del centre en relació a la Pau, el Patrimoni, la Solidaritat, la Sostenibilitat, el Canvi Climàtic i el Medi Ambient, com ara  la col·laboració amb Intermón Oxfam, Save de Children o Ecologistes en Acció, i els projectes Desplastifica’t, Ecosistema aquàtic (com a Observatori de qualitat ambiental) o Reverdir (en defensa de la Sobirania alimentària i la Biodiversitat cultivada).