eTwinning Biologia

Dins del projecte Erasmus+ hem participat en un Etwinning amb altres països europeus anomenat “Tree detectives across Europe”, coordinat per la professora de Biologia Hermínia Blanquer. Un dels productes finals ha sigut la classificació dels arbres del nostre voltant. Podem veure les etiquetes elaborades pel nostre alumnat de 1ESO al parc Cantagallet. Dins del codi QR hi trobareu tota la informació dels arbres.

Dins dels projectes Erasmus+ és necessari esmentar la nostra participació en projectes Etwinning, açò és, la plataforma europea de cooperació virtual en l’àmbit escolar. En primer lloc, treballem en el projecte “Let’s celebrate UNESCO days together”, amb escoles portugueses, italianes i alemnayes. La finalitat del projecte és commemorar amb activitats conjuntes dies internacionals UNESCO tan significatius per a nosaltres com ara el dia Internacional dels Drets Humans, de les llengües minorìtàries, o dels immigrants, entre altres. Hem fet Kahoots amb Portugal sobre patrimoni històric i un padlet sobre drets humans.

En segon lloc, tenim un Etwinning dins l’àmbit de la biologia que compara els diferents tipus d’espècies autòctones d’arbres que envolten els diferents centres europeus participants. El seu nom és “Tree detectives across Europe”.