Projecte KA102 Curs 2017-2018

Comencem les mobilitats Erasmus+ del curs acadèmic 18/19. Enguany es faran un total 14 mobilitats als cicles del Pare Vitòria dins dels nostres projectes Erasmus+ de Grau Mitjà i Grau Superior. Els Cicles del Pare Vitòria aposten per la internacionalització de l’FP amb #ErasmusPlusES.

Les alumnes Àgata i Irene del grau mitjà d’operacions de laboratori aniran amb una beca Erasmus+ a Polònia i Itàlia durant 1 mes per a fer les pràctiques formatives en laboratoris de control de qualitat dins del projecte #ErasmusPlusES KA102 dels cicles del Pare Vitòria.

El proper 24 de Març. 5 alumnes del grau mitjà d’operacions de laboratori i dos professors faran una mobilitat Erasmus+ a Holanda amb el centre soci MBO Life Science. Els alumnes Raquel, Laura, Carles, Tristán i Joan Carles realitzaran pràctiques al laboratoris i en empreses de control de qualitat en Leeuwarden.