Concurs de relats juvenils

Dos alumnes de 1r ESO A, han estat premiats en el “11º Concurso de los 101 mejores relatos breves juveniles de la provincia de Alicante 2016”.

Pedro Melenchón Vilaplana amb el conte “El mundo fantástico de Hugo” una interessant narració sobre el càncer infantil, en el que l’autor mostra la seua facilitat per a utilitzar un llenguatge simbólic i molt ric en recursos literaris, que domina de manera natural.

Sarai Gisbert Romeu amb el conte “Un día diferente” en el que manifesta una imaginació desbordant i una gran solidesa en l’estructuració del seu univers literari.

A més, l’alumna de 1r de Bat C Lia Sellés ha estat seleccionada com a finalista del concurs nacional de narració científica INSPIRACIENCIA. A la segon fase els relats es trien per votació. Ací teni l’enllaç al seu conte “Larga vida y eclosión poblacional”. Podeu entrar i votar!

Donem l’enhorabona als nostres alumnes i a la professora Mª Pilar Gomis!