INFORMACIÓ D’ADMISSIÓ I MATRÍCULA DE FORMACIÓ PROFESSIONAL (CURS 21-22)

Conselleria ha publicat les instruccions d’admissió i matrícula per a l’alumnat que el pròxim curs tinga intenció d’incorporar-se a un cicle de Formació Professional.

Per a Formació Professional Bàsica, el calendari amb els diferents tràmits és el següent:

• Presentació de sol·licituds: del 21 de maig a l’1 de juny.
  • Presentació del requisit acadèmic: fins al 2 de juliol.
  • Llistes definitives: 15 de juliol.
  • Matrícula: 16 al 22 de juliol.

En el cas de l’alumnat que desitge incorporar-se a un Grau Mitjà després de finalitzar 4t d’ESO, o a un Grau Superior en acabar 2n de Batxillerat, les dates a tindre en compte són les següents:

• Presentació de sol·licituds: del 21 de maig a l’1 de juny.
  • Presentació del requisit acadèmic: fins al 8 de juliol.
  • Llistes definitives: 22 de juliol.
  • Matrícula: 23 al 30 de juliol.

El tràmit per a sol·licitar admissió en cicles d’FP de Grau Bàsic, Mitjà o Superior es realitzarà exclusivament de manera telemàtica a través de la plataforma TELEMATRÍCULA, que estarà habilitada a partir de les dates corresponents.

ATENCIÓ: la telematrícula és per realitzar l’admissió al centre educatiu, posteriorment, quan es publiquen els llistats definitius d’admissió s’haurà de formalitzar la matrícula.

Tota la informació en la web de CONSELLERIA .