BANC DE LLIBRES DE BATXILLERAT

Aquest curs volem posar en marxa un intercanvi de llibres entre l’alumnat de Batxillerat. La forma de fer-ho és la següent: Hi haurà dos dies: el primer dia els pares/mares dels alumnes que ja han cursat 1r i/o 2n de batxillerat portaran al centre els llibres de text que ja no necessiten i un altre dia l’alumnat interessat vindrà al centre per a adquirir els llibres que necessiten (aportant la quantitat de 8 euros per llibre) Aquesta quantitat s’abonarà als primers/es propietaris/es dels llibres. El dia per portar els llibres és el dijous 29 de juliol (de 10 a 11 els llibres de 1r de Batxillerat i d’11 a 12 els llibres de 2n de Batxillerat). El dia de l’intercanvi serà el 2 de setembre (de 10 a 11 els llibres de 1r de Batxillerat i d’11 a 12 els llibres de 2n de Batxillerat). Aprofitem per a agrair a l’AMPA el suport d’aquesta iniciativa i adjuntem el telèfon de l’AMPA per si hi ha qualsevol dubte.675520218.

Per participar al banc de llibres descarrega i completa el següent formulari: