DEPARTAMENT DE VALENCIÀ

• Alexandre Berenguer Carbonell (Tutor 1r ESO A)
  • Roser Durá Ronda (Tutora 3r ESO D)
  • Teresa García Gisbert (Cap de Departament)
  • Cristina Lloret Cortés (Tutora 2n ESO E)
  • Carme Nadal Sánchez (Tutora 1t BAT B) / Mar Algado Giner
  • Raquel Siscar González (Tutor 3r ESO B) / Ainhoa Marcos i Segura
  • Vicent Vidal Lloret (Tutor 4t ESO A)

TALLER REFORÇ VALENCIÀ ESO

Quina terra mare, quin parlar!!!

El objectius a aconseguir son: recolzar l’alumnat de 1r cicle que necessite millorar l’assignatura dins del seu horari, assolir una millora notable de nivell i de rendiment en aquesta matèria, recuperar l’assignatura per a l’alumnat que promociona amb la matèria pendent.

Si optes per assistir a aquestes classes tindràs la possibilitat de descobrir i estimar una mica més el teu voltant i tots i totes els qui t’envolten. Participaràs en activitats força interactives i grupals, com ara: reforç lingüístic, per a l’alumnat nouvingut; tallers de conversa per escoltar, i parlar en valencià; tallers d’animació a la lectura per a escoltar contes, llegendes, rondalles...històries de la teua localitat i dels teus voltants; itineraris turístics per a conèixer el nom de les muntanyes, dels rius, de les illes, dels paratges naturals valencians, jocs de llengua per aprendre el nom de les coses i millorar el teu vocabulari, cinema en valencià... un, dos, tres, mou-te al compàs!

Ànims i endavant, t’esperem!!!.

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ 2023/24

Veure criteris de qualificació