Intercanvi escolar amb la Provença francesa.

En aquest curs hem représ els intercanvis amb el país veí i hem volgut fer-lo conjuntament amb l’institut Salvador Gadea, d’Aldaia i el *Collège *Arc de *Meyran, en la preciosa ciutat del sud mediterrani francés d’Ais de Provença. Ens van visitar al febrer un grup de trenta alumnes de *3ème i a l’abril els corresponsals de Mislata i Aldaia de 3°, 4° i 1° Batxillerat vam anar a passar una setmana amb ells i les seues famílies. Intercanviem ciutats, instituts, idees, llibres per a les biblioteques, projectes de futur i creem llaços amb els quals seguir un camí comú d’idiomes, cultura i experiències de vida. Alumnes de gran maduresa i responsabilitat que van compartir temps i aficions: tallers, *gynkanas, rutes amb bici, visites guiades, museus, etc etc… Sens dubte una de les vivències més importants que poden aprofitar en el seu pas per l’institut.