Visita facultat de quimica

Alumnes de batxillerat visiten la Facultat de Química

El passat 24 de gener, els alumnes de Química de 2n de Batxillerat, acompanyats per la professora Lola Palau, visitaren la facultat de Química de València al campus de Burjassot. wfaculquimica

Aquesta visita es troba inclosa dins del programa “Gaudint la Química”, que pretén apropar la Universitat als estudiants de Batxillerat.

En primer lloc, l’alumnat dels diferents centres que participaven va ser rebut per la vicedegana de la Facultat, que va explicar en què consisteix el grau de Química, el pla d’estudis i les eixides professionals.

Després es va passar al laboratori on els assistents tingueren l’oportunitat de realitzar dues pràctiques: l’electrodeposició de coure i una anàlisi de cations. Desprès una professora de la Facultat va realitzar unes pràctiques interessants com la síntesi del niló i algunes combustions. “L’experiència ha resultat interessant i educativa”, va declarar un dels alumnes que participava.