UNA XARRADA AMB UNA MÀXIMA CONTUNDENT: VOLER ÉS PODER

El passat dilluns 10 de gener a l’aula taller del segon curs de CFGM de Tècnic en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, vam rebre la visita de Moisés Garcia López, exalumne del nostre IES i a hores d’ara tècnic del SAI de la multinacional valenciana Power Electronics, S.L.

Moisés, arran d’haver passat pel cicle formatiu esmentat, va compartir la seua experiència acadèmica amb els alumnes d’enguany, i, sobretot, les oportunitats laborals que aquests estudis de perfil industrial li han oferit. De fet, Moisés fou un dels nostres alumnes en participar d’una de les quatre mobilitats que se’n van oferir en el segon projecte Erasmus + KA102 que va ser programat, organitzat i gestionat pel Departament d’Electricitat-Electrònica del nostre IES durant el curs 2014/2015.

Així mateix, Moisés va explicar com a partir d’obtenir el títol de tècnic, el nostre departament li va donar l’oportunitat d’entrar a formar part de la plantilla multidisciplinària de la susdita multinacional.

En la xarrada es van tractar, entre altres temes, les tasques que Moisés està portant a terme en les instal·lacions d’energia solar fotovoltaica que l’empresa Power Electroncis, S.L. té instal·lades a Egipte, Anglaterra i en els EUA.

Des de la tutoria del segon curs del CFGM del títol de Tècnic en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques del nostre IES, volem agrair novament la deferència de Moisés en pro de la motivació i l’estímul cap a l’obtenció del títol de tècnic dels nostres alumnes. Uns estudis de perfil industrial que hui dia encara són dels que més ocupabilitat i inserció laboral atresoren.

Juan Bautista Tormos Capilla

Tutor-coordinador de FCTs i projectes Erasmus del Departament d’Electricitat-Electrònica