PROGRAMA XARXA LLIBRES 21-22

ALUMNAT D’ESO QUE PERTANY AL BANC DE LLIBRES.

L’entrega de llibres per a l’alumnat de 1r d’ESO es realitzarà el dijous, 2 de setembre. El divendres, 3 de setembre, per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO. El dilluns, 6 de setembre, per 4t d’ESO.

Per a la recollida dels llibres i evitar les aglomeracions es compliran les següents recomanacions:

• Només vindrà un familiar per recollir els llibres,  que haurà de romandre al porxe de l’edifici nou, mantenint la distància de seguretat fins ser cridat.
  • L’ús de la mascareta és obligatori al centre.

Dins del programa de reutilització i creació del banc de llibres (XARXA LLIBRES), l’aportació de diners que la Conselleria d’Educació ha assignat a l’IES Enrique Tierno Galván no cobreix el cost dels forros, borses de plàstic, material de papereria, impressió d’etiquetes, gestió i manteniment del programa informàtic per registrar tots els llibres, raó per la que les famílies de l’alumnat han d’aportar la quantitat de 10€. Aquesta quantitat s’ha d’ingressar per cadascú dels participants al banc de llibres abans del dilluns 23 d’agost. L’ingrés de 10€ s’ha de fer en el compte de l’AMPA (Bankia).

NÚMERO DE COMPTE:  ES47 2038 6220 1630 0038 6888

MOLT IMPORTANT!!!!

• En el concepte s’ha de posar el nom i el cognoms de l’alumnat, i el curs de matriculació vigent, és a dir al curs 2021_22.
  • Pel dia de la recollida de llibres serà necessari mostrar el justificant de pagament dels 10€.

Per evitar aglomeracions s’ha realitzat un horari per a que les famílies arrepleguen el llibres en la data i hora assignada, tal i com es mostra a continuació: