ENCONTRES D’ESCRIPTORS 2021 A LA BBVV

ELS ALUMNES D’ELECTRICITAT INICIEN ELS ENCONTRES D’ESCRIPTORS 2021 A LA BBVV

El dimecres 3 de febrer, la Biblioteca Valenciana «Nicolau Primitiu» va donar inici al cicle d’Encontres d’Escriptors 2021 amb la presència de Màxim Huerta, en el marc incomparable de l’antiga església del Monestir de Sant Miquel dels Reis.

L’autor de novel·les com La noche soñada (Premi Primavera 2014), No me dejes/Ne me quitte pas, Firmamento i Con el amor bastaba, entre altres títols, va mantenir una breu tertúlia amb el director, la vicedirectora de l’IES i el tutor del segon curs del CFGM de Tècnic en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, professor responsable d’organitzar l’encontre esmentat.

A continuació, i, després de la presentació de l’acte per part de la Directora de Cultura i Patrimoni, el professor Juan Bautista Tormos va donar unes lleugeres pinzellades sobre la trajectòria personal i professional de Màxim Huerta, en la qual, i, sobretot, va destacar la seua faceta com a escriptor d’èxit, amb una obra quasi ininterrompuda des de 2009 i on ha conreat diversos gèneres literaris com la novel·la, el relat, el llibre infantil i el llibre de viatges, entre altres exemples. Màxim va estar en tot moment generós i connectat amb el públic assistent, on també hi havia un grup d’alumnes del nostre Projecte Talento. De fet, va ser una trobada on només van participar alumnes i professors del nostre IES. Tot un luxe per als assistents, atés que van poder fer un bon nombre de preguntes interessants a l’escriptor.

Per últim, cal comentar la tasca que des de l’acció tutorial del Foment a la lectura i, des de fa ja deu anys, es porta a terme en el segon curs del dit CFGM. Una clara aposta cultural per acostar als alumnes d’FP i de perfil industrial cap al món de les humanitats.