COMPARTINT EXPERIÈNCIES DES DE L’EMPRESA CAP A L´AULA TÈCNICA

El Passat dimarts 8 de febrer els alumnes del CFGM de Tècnic en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques van rebre la visita de l’empresari i exalumne del cicle, Carlos Poveda Calderer.
A la primera hora de classe, Carlos va muntar una sèrie de components del sistema Alexa, concretament, uns actuadors per a la gestió de la il·luminació i un per al control de la pujada i baixada d’una persiana, tant de manera manual com també de forma remota des del mòbil. Tot açò emmarcat en els continguts que són impartits en el mòdul formatiu dedicat a l’automatització d’habitatges i també dels edificis d’ús terciari.
Així mateix, Carlos es va oferir a aconseguir un equip d’última generació del sistema Alexa perquè els nostres alumnes, a més a més, puguen fer pràctiques amb les últimes tecnologies destinades a les instal·lacions domòtiques.
Per últim, Carlos Poveda va compartir la seua experiència personal com a exalumne i com a empresari d’èxit dintre del sector de l’electrotècnia. No debades, la seua empresa també s’encarrega de dur el manteniment del nostre IES des de fa alguns anys.
Des del Departament d’Electricitat-Electrònica del nostre IES volem donar les gràcies a Carlos per la seua participació en aquestes jornades que apropen el món laboral als alumnes del nostre cicle formatiu. Sense cap mena de dubte, una manera immillorable de motivar i estimular als alumnes de perfil industrial del nostre IES.

Departament d’Electricitat-Electrònica