Circular Banc de llibres 22-23

Estimades famílies:

A continuació exposem informació referent al banc de llibres pel curs vinent.

• L’entrega dels llibres a l’alumnat que pertany al banc de llibres, alumnat de 1r a 4t de l’ESO es farà el primer dia de classe, dilluns 12 setembre . Serà necessari portar la motxilla per emportar-se els llibres a casa.
  • L’alumnat assistirà al centre el dia 12 de setembre en l’horari establert:
    • Alumnat de 1r i 2n d’ESO de 10h a 12h.
    • Alumnat de 3r i 4t d’ESO de 12 a 14h.
  • En aquest horari es farà la presentació del grup, recepció per part del tutor/ tutora i entrega de llibres, registrant el llibres al nostre programa del banc de llibres.

Dins del programa de reutilització i creació del banc de llibres (XARXA LLIBRES), l’aportació de diners que la Conselleria d’Educació ha assignat a l’IES Enrique Tierno Galván no cobreix el cost dels forros, borses de plàstic, material de papereria, impressió d’etiquetes, gestió i manteniment del programa informàtic per registrar tots els llibres, raó per la que les famílies de l’alumnat han d’aportar la quantitat de 10€.
Aquesta quantitat s’ha d’ingressar per cadascú dels participants al banc de llibres abans del dilluns 29 d’agost.

• L’ingrés de 10€ s’ha de fer en el compte de l’AMPA (CaixaBank).
  • Número de compte: ES33 2100 7240 5913 0035 0869

MOLT IMPORTANT!!!!

• En el concepte s’ha de posar el nom i el cognoms de l’alumnat, i el curs de matriculació vigent, és a dir al curs 2022_23.
  • Pel dia de la recollida de llibres serà necessari mostrar el justificant de pagament dels 10€ al tutor/tutora.

Coordinadora Xarxa Llibres
Maite Ferrer Adelantado