Banc de llibres 24-25

Benvolgudes famílies,

Us escrivim per recordar-vos informació important sobre el funcionament del Banc de Llibres del nostre institut, l’IES Enrique Tierno Galván, per al curs 2024-2025.

Lliurament de Llibres pel nou curs:

• L’1 de setembre es publicarà per aquest canal, el moment de l’entrega dels llibres que coincidirà amb l’inici de curs, així com les condicions en què s’han d’adquirir els llibres.
  • Podeu consultar el llistat dels llibres que fem servir al nostre centre a la nostra pàgina web.

Participació en el Programa:

• L’alumnat que es matricula a l’IES Enrique Tierno Galván pertany automàticament al Banc de Llibres, tret que comuniqui explícitament que no vol pertànyer-hi. Aquesta comunicació s’ha de fer oficialment per correu electrònic a mt.ferreradelantad@edu.gva.es abans del 30 de juliol.

Contacte:

Per qualsevol dubte o consulta, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic mt.ferreradelantad@edu.gva.es.

Agraïm la vostra col·laboració i comprensió, i esperem que aquest servei continuï sent beneficiós per a tots els nostres alumnes.

Atentament,

Maite Ferrer Adelantado.

Coordinadora del Banc de Llibres.
IES Enrique Tierno Galván.

Llistat de llibres: