Banc de llibres 21-22

Estimades famílies:

Enguany continuem amb el programa del Banc de Llibres de la Conselleria d’Educació. Recordem que la propietat d’aquests llibres, que actualment tenen els alumnes no és de les famílies i s’han de retornar al centre a final de curs per al seu intercanvi. La conselleria subvenciona la reposició dels materials curs a curs de manera parcial.

Els participants en l’anterior edició que volen continuar en el programa: han d’entregar TOTS els llibres de text juntament amb el document de lliurament de llibres que facilitarem als alumnes en el moment de l’entrega dels llibres. S’emplenarà i s’entregarà per duplicat juntament amb el lot de llibres.

Els participants en l’anterior edició que NO volen continuar en el programa: han d’entregar TOTS els llibres de text juntament amb el document de lliurament de llibres que facilitarem als alumnes en el moment d’entrega dels llibres. Aquest s’emplena marcant amb una creu l’apartat de renúncia i s’entrega imprés per duplicat.

En aquest cas es troben els alumnes de 4t d’ESO. La Conselleria d’Educació podràprendre accions legals si no es retornen els llibres en préstec. Entre aquestes accions està la sol·licitud de reintegrament de les ajudes obtingudes en cursos anteriors.

Els llibres de text es retornaran a l’IES en les dates i hores proposades juntament amb la documentació degudament emplenada.

• 1r i 2n d’ESO dijous 16 de juny, de 8h a 14h (1r d’ESO de 8h a 10:45hi 2n d’ESO de 11:15h a 14h). L’alumnat de 1r amb l’ajuda del seu tutor/tutora entregarà els llibres dins de l’horari lectiu de 8 a 10:45, continuant amb el normal funcionament de classes de 11:15 a 14:00. L’alumnat de 2n mantindrà les classes amb normal funcionament fins l’hora de l’esplai, sent el moment d’entrega dels llibres de 11:15 a 14 h, sempre amb la supervisió del seus tutors i tutores.
  • 3r i 4t d’ESO divendres 17 de juny, de 8 a 14 hores en l’horari

establert.

L’alumnat haurà d’anar a presentar els llibres en l’horari establert (els números es corresponen amb el número que ocupen en la llista en la seua classe) . Passant primer per taules de revisió a l’aula oberta (s’horabaixa, al costat de la cafeteria, i després anar a l’aula tècnica a fer entrega dels llibres).

Tots els alumnes d’ESO retornaran el lot complet de llibres. El centre ha sol·licitat novament l’adhesió al banc de llibres pel bé de les famílies, i encara que la participació és voluntària, perquè aquest projecte resulte viable i més econòmic per a tots, és necessari que totes les famílies siguen participants en el programa. La gestióes realitzarà, com tots els cursos, segons les normes i instruccions marcades des de la Conselleria.

Rebeu una cordial salutació,

Coordinadora Xarxa Llibres