Activitats esportives extraescolars Tierno 24-25

Benvolgudes famílies,

Ens complau informar-vos que l’IES Enrique Tierno Galván ha estat reconegut com un Centre Promotor de l’Activitat Física i l’Esport (CEPAFE). Aquest reconeixement reflecteix el nostre compromís per fomentar la pràctica de l’activitat física i l’esport com a eina essencial per al benestar i desenvolupament dels vostres fills i filles. A continuació, us detallem les novetats i la informació important relacionada amb el Projecte Esportiu del centre:

· Vuit activitats diferents: El programa inclou vuit activitats, una cada mes durant un període de vuit mesos. Totes elles es realitzaran en horari extraescolar.

· Monitors especialitzats: Les activitats estaran dirigides per monitors qualificats dels diferents clubs esportius del municipi, garantint així una experiència formativa de qualitat per a l’alumnat.

· Subvenció del 100%: Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Moncada, aquest any els vostres fills i filles podran participar en activitats esportives subvencionades al 100%.

· Taula d’activitats: A continuació, us detallem les activitats previstes, els horaris i els dies:

Mes Activitat Horari Dies
Octubre Futbol.  16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Novembre Taekwondo. 16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Desembre Triatló. 16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Gener Aeròbic. 16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Febrer Atletisme. 16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Març Rugbi. 16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Abril Futbol.  16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.
Maig Bàsquet 16:30 – 17:30 Dilluns, dimecres i dijous.

· Inscripció mensual: La inscripció serà mensual, i s’haurà de completar abans del dia 25 del mes anterior per garantir la participació en l’activitat del mes següent. Excepció per a aquest mes: Degut a la proximitat del començament del programa, la data límit per a la primera inscripció serà el 7 d’octubre.

· Pre-reserva de plaça a través d’un enllaç: Les famílies interessades podran fer la pre-reserva de plaça a través d’aquest enllaç. https://forms.gle/iyFFjmDi4ziyxJy3A

· Assignació de places: Les activitats estan dirigides a l’alumnat de l’ESO. El departament d’Educació Física estudiarà les inscripcions rebudes i valorarà les situacions individuals per assignar les places de forma equitativa.

· Criteris d’assignació: Els criteris per a l’assignació de places estaran disponibles a la nostra pàgina web, on podreu consultar tota la informació abans de fer la inscripció.

· Normes de conducta i pèrdua de plaça: Un ús inadequat del servei pot suposar la pèrdua del dret a la plaça. Entre les situacions que poden implicar la pèrdua de la plaça, s’inclouen:

• Ús inadequat del material esportiu.
  • Faltes de respecte al monitor o als companys.
  • Ser impuntual de forma reiterada.
  • No assistir a dues sessions sense comunicar-ho prèviament.
  • No respectar les instal·lacions del centre o el lloc de pràctica.

És important que, si esteu interessats, completeu el formulari amb les vostres dades com més aviat millor. Un cop revisades les sol·licituds, us notificarem si el vostre fill o filla ha estat seleccionat/da per participar en l’activitat esportiva assignada.

L’activitat de futbol amb el Fénix començarà a inici d’octubre, el primer dia de classe serà el dimecres dia 2 d’octubre.

Gràcies per la vostra atenció i col·laboració. Estem segurs que aquesta iniciativa serà molt beneficiosa per a l’alumnat i ajudarà a consolidar els hàbits saludables a través de l’activitat física. Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta.

Més informació: https://view.genially.com/66f489918b7b0058210cfba6/interactive-image-activitats-esportives-extraescolars-tierno-2425

Atentament,

L’Equip Directiu IES Enrique Tierno Galván