Activitats físiques i esportives

AFD.png

Tècnic Superior en Ensenyament i Animació Socioesportiva

Treballaràs com:

• Animador / animadora fisicoesportiu i recreatiu.
  • Animador / animadora de vetlades, espectacles i activitats recreatives en instal·lacions turístiques.
  • Coordinador / coordinadora d'activitats fisicoesportives en instal·lacions esportives d'empreses turístiques o entitats públiques i privades.
  • Coordinador / coordinadora de temps lliure educatiu infantil i juvenil.
  • Coordinador / coordinadora de campaments, d'albergs de joventut, de cases de colònies, de granges-escoles, d'aules de cases de joventut i escoles de naturalesa.
  • Coordinador / coordinadora d'activitats paracurriculares en el marc escolar.
  • Director / directora de campaments, d'albergs de joventut, de cases de colònies, de granges-escoles, d'aules de cases de joventut i escoles de naturalesa.
  • Cap / cap de departament d'animació turística.
  • Cronometrador / cronometradora, jutge / jutgessa i àrbitra / àrbitre de competicions esportives no oficials

Tècnic en Guia en el Medi natural i de Temps Lliure

Treballaràs com:

• Dissenyador d'itineraris eqüestres fins a mitja muntanya i itineraris amb bicicleta per terrenys de fins a mitja muntanya.
  • Dissenyador i organitzador d'activitats fisicoesportives recreatives guiades pel medi natural.
  • Encarregada/encarregat de prevenció i seguretat en rutes i esdeveniments amb bicicleta i en rutes i esdeveniments eqüestres.
  • Guia en activitats de senderisme, muntanyisme per baixa i mitja muntanya, travessia per baixa i mitja muntanya, i rutes nevades tipus nòrdic amb raquetes.
  • Guia de barrancs de baixa dificultat.
  • Guia d'espeleologia de dificultat baixa.
  • Guia d'itineraris amb bicicleta de muntanya.
  • Guia d'itineraris de cicloturisme.
  • Guia d'itineraris a cavall.
  • Guia d'itineraris pel mitjà aquàtic en embarcacions d'esbarjo exemptes de despatx.
  • Monitor de campaments, d'albergs de joventut, de cases de colònies, de granges-escoles, i d'aules i escoles de naturalesa.
  • Monitor d'activitats en el marc escolar.
  • Monitor d'instal·lacions d'oci i aventura.
  • Socorrista