Comissió ambiental

L'institut IES Vaig moldre del Sol és un centre d'educació secundària i formació professional ubicat a Mislata en un  entorn verd però també urbanitzat, ja que te prop el parc de capçalera i l'antic riu de València, horts i, a més a més, forma un dels pobles dels rodalies de València. Degut al fet que el centre és gran, disposa d'alumnat de Batxillerat i d'ampla oferta de cicles, entre els quals, per la seua relació amb la comissió ambiental, destaquen els relacionats amb el temps lliure i mecanitzat.

logo_moli_sin_nombre
UN_emblem_blue.svg

La Comissió ambiental està formada per un grup de persones que coordinen i marquen la política ambiental, en aquest cas, de l'institut. Aquest grup de persones el formen tant professorat del centre com representants de l'equip directiu i alumnat

Consisteix en fer el centre sostenible tenint en compte els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) dels Nacions Unides

ods

"Sé el cambio que quieras ver en el mundo."

Mahatma Gandhi