Benvinguda al curs 2021/2022

Estimades famílies,
Us donem la benvinguda a aquest nou curs escolar que ara comença i que desitgem que transcórrega amb la major normalitat possible.
Amb forces renovades i amb il·lusió comencem el curs 2021-22.
Al llarg dels pròxims dies rebreu informació sobre el pla de contingència del centre, el protocol d’entrada escalonada al centre, l’assignació de grups i optatives, etc.
Estem treballant a adequar les assignatures a les necessitats i peticions de l’alumnat, i és alguna cosa en continu moviment. Per aquesta raó, us avisem que el que es veu en web famíliano és definitiu. Us demanem paciència, amb la seguretat que estarà tot en ordre quan correspon.
Amb la finalitat de donar un bon servei i evitar aglomeracions, us informem que l’accés al centre segueix restringit i és necessari sol·licitar cita prèvia telefònica, excepte urgent necessitat.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Una salutació afectuosa.