Banc de llibres

BANC DE LLIBRES

ÍNDEX

Alumnat que vol participar per primera vegada al Banc de llibres

Protocol d'entrega de llibres 2023

NOVETAT: 1r i 2n de Batxillerat

• 1r i 2n de Batxillerat entren a formar part del Banc de llibres a partir del proper curs 23-24.
  • L'alumnat de 4t d'ESO que ja forma part del programa tindrà continuïtat al 1r de Batxillerat sense haver de fer cap tràmit, llevat del procediment habitual d'entrega del lot de llibres i del document de Conselleria. En cas de no formar-ne part, cal seguir aquest procediment.
  • Alumnat que passa de 1r a 2n de Batxillerat:
    • Si ja formava part del programa quan va cursar 4t d'ESO, estarà admés automàticament sense fer cap tràmit, però haurà d'entregar el lot de llibres complet i en bones condicions (l'alumnat ja va ser informat al desembre d'aquesta nova normativa).
    • Si no formava part del programa en 4t d'ESO, haurà de seguir aquest procediment.