AMPA

Apunta’t a l’AMPA

Premeu aquest enllaç per descarregar-vos l’imprés per a nous socis de l’AMPA. Animeu-vos-hi!

L’AMPA del Centre Educatiu I.E.S. Miquel Peris i Segarra del Grau de Castelló, és una associació de mares i pares, en la qual els membres de la junta fan d’intermediaris entre la direcció, el personal docent, l’administració pública, els pares i els alumnes, de tots els problemes, reivindicacions i preocupacions educatives, assessorament en les eleccions al Consell Escolar, així com l’organització de les graduacions dels alumnes que deixen el centre en acabar els diferents cicles educatius.

També forma part del Consell escolar, òrgan de govern del Centre Educatiu, compost per personal docent, alumnes, pares, representant de l’ajuntament, el PAS i el representant de l’AMPA.

Un altre dels avantatges de ser socis de l’AMPA, és la de que els teus fills i filles es beneficiïn d’una part del pagament d’algunes de les seves activitats (teatre, excursions, etc.) i la gratuïtat de les orles a 4t de l’ESO, 2n de Batxillerat i FP2.

El AMPA del Centro Educativo I.E.S. Miquel Peris i Segarra del Grao de Castellón, es una asociación de madres y padres, en la que los miembros de la junta hacen de intermediarios entre la dirección , el personal docente, la administración pública, los padres y los alumnos, de todos los problemas, reivindicaciones y preocupaciones educativas, asesoramiento en las elecciones al Consejo Escolar, así como la organización de las graduaciones de los alumnos que dejan el centro al acabar los distintos ciclos educativos.
También forma parte del Consejo escolar, órgano de gobierno del Centro Educativo, compuesto por personal docente, alumnos, padres, representante del ayuntamiento, el PAS y el representante del AMPA.

Otra de las ventajas de ser socios del AMPA, es la de que tus hijos e hijas, se beneficien de una parte del pago de algunas de sus actividades (teatro, excursiones, etc.) y la gratuidad de las orlas en 4º de la ESO, 2º de Bachillerato y FP2.