Durant els mesos de febrer i març, l’IES Miquel Peris i Segarra ha celebrat un torneig de futbol sala a l’hora del pati en el qual ha participat alumnat dels diferents cursos.
L’activitat, organitzada pel Departament d’Educació Física 🏃♂️, ha permés fomentar la pràctica esportiva, el treball en equip i la convivència entre l’alumnat.
Després de diverses setmanes de competició, els equips guanyadors han sigut 1r de Batxillerat C, 2n de FPB i 4t d’ESO D 🥇.




