TORNEIG DE FUTBOL SALA 

Durant els mesos de febrer i març, l’IES Miquel Peris i Segarra ha celebrat un torneig de futbol sala a l’hora del pati en el qual ha participat alumnat dels diferents cursos.
L’activitat, organitzada pel Departament d’Educació Física 🏃‍♂️, ha permés fomentar la pràctica esportiva, el treball en equip i la convivència entre l’alumnat.
Després de diverses setmanes de competició, els equips guanyadors han sigut 1r de Batxillerat C, 2n de FPB i 4t d’ESO D 🥇.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies