⛹🏻‍♀️⛹🏻 L’IES Mediterrània, centre PEAFS

Estimades famílies:

En primer lloc, desitgem donar-los la benvinguda a un nou curs acadèmic en l’IES Mediterrània de Benidorm.

Ens complau anunciar-vos que l’any passat ens van concedir el reconeixement com a centre PEAFS: Projecte d’esport, activitat física i salut dins del projecte educatiu de centre.

En aquest segon curs com a centre PEAFS, volem continuar en la línia de treball que vam iniciar l’any passat i continuar ampliant la nostra oferta d’activitats per a la promoció de la salut i l’activitat física.

Per aquest motiu, en les pròximes setmanes reprendrem els “Patis Actius”. De tal manera, l’alumnat que així ho desitge podrà participar en diverses competicions que s’oferiran al llarg del curs. Així mateix, hi haurà un sistema de préstec de material perquè l’alumnat puga gaudir de pràctica lliure de diferents esports respectant les rotacions quant a esports i instal·lacions assignades a cada grup.

Els seus fills/as poden consultar l’oferta esportiva en el tauler d’anuncis enfront del gimnàs i/o preguntar al professorat d’educació física.

D’altra banda, es realitzaran altres activitats a nivell de centre com a rutes / caminades, bici-itineraris, patinatge, etc; en les quals les famílies que ho desitgen podran participar prèvia consulta al professorat d’Educació Física.

Reben una cordial salutació