Llistes definitives admissió FP 2023-2024 i Matrícula

La matrícula es realitzarà de forma PRESENCIAL.

L’alumnat que no recull el sobre de matrícula i no el presente a la secretaria del centre en el termini indicat, perdrà la plaça adjudicada (seguir les instruccions de l’apartat matrícula)

Podeu consultar les llistes d’admesos i no admesos en els enllaços següents:

Les llistes definitives també es poden consultar de forma telemàtica a través del portal https://portal.edu.gva.es/telematricula/definitives/ amb l’usuari i la contrasenya utilitzats al realitzar la sol·licitud.

RECLAMACIONS

Reclamació telemàtica  a les llistes definitives: del 20 al 23 de juliol

La reclamació a les llistes definitives es farà via telemàtica a través del portal https://portal.edu.gva.es/telematricula/allegacions/ amb l’usuari i la contrasenya utilitzats al realitzar la sol·licitud.

MATRÍCULA

L’alumnat admés s’ha de matricular el dia indicat. Prèviament, ha de passar a recollir el sobre de matrícula a consergeria (situada al hall del centre) disponibles a partir del dia 20 de juliol (cal portar DNI/NIE o autorització). Al recollir el sobre se’ls donarà hora exacta de matrícula. Horari de secretaria 9:00 a 14:00 h.  El mes d’agost el centre està tancat.

• 21 de juliol
    • 1r i 2n CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria PRESENCIAL (ordinari)
    • 1r i 2n CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria PRESENCIAL (nocturn)
  • 24 de juliol
    • 1r i 2n CFGM Farmàcia i Parafarmàcia PRESENCIAL
    • 1r i 2n CFGM Farmàcia i Parafarmàcia SEMIPRESENCIAL
    • 1r i 2n CFGM Emergències Sanitàries PRESENCIAL
    • 1r CFGS  Projectes d’Edificació
  • 25 de juliol
    • 1r i 2n  CFGS Documentació i Administració Sanitàries
    • 1r CFGS Anatomia Patològica
    • 1r CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria SEMIPRESENCIAL
  • 26 de juliol
    • 1r i 2n CFGM Emergències Sanitàries SEMIPRESENCIAL
    • 1r i 2n CFGS Laboratori Clínic i Biomèdic

Documentació:

El dia que es matriculen han de portar tots els documents del sobre correctament complimentats i firmats i aportar la documentació que s’indica a continuació:

• Original i fotocòpia del requisit d’accés (si no s’ha entregat prèviament a secretaria).
  • Si es tenen mòduls aprovats en altres centres s’ha d’aportar també la certificació acadèmica)
  • Fotocòpia del DNI/NIE (retallada)
  • Fotocòpia del SIP
  • 1 foto actual mesura carnet (l’alumne escriurà el seu nom i cognoms darrere de la fotografia).
  • Fotocòpia del llibre/carnet de família nombrosa o monoparental (si correspon)
  • En el cas de no convivència per motius de separació, divorci o situació anàloga, els dos progenitors han de signar en tots els documents. A més si hi ha limitació de la pàtria potestat, cal aportar còpia de la sentència judicial.
  • Justificant del pagament de les Taxes de Conselleria (les taxes van junt amb el sobre i s’han de pagar al banc abans de matricular-se)
  • Abonarà  a la secretaria del centre:
    • Alumnat NOU menor de 28 anys: 6,20 euros (inclou targeta fotocopiadora i recàrrega i assegurança escolar).
    • Alumnat NOU major de 28 anys: 5,00 euros  (inclou targeta fotocopiadora i recàrrega).
    • Alumnat de semipresencial ja matriculat el curs passat en el mateix cicle i menor de 28 anys: 1,20 (inclou assegurança escolar)
  • En cas de sol·licitar l’admissió al 2n curs d’un cicle formatiu en règim presencial, s’aportarà també una Certificació Acadèmica amb les qualificacions obtingudes en el 1r curs. EXCEPTE els alumnes del centre de Cures Auxiliars d’Infermeria semipresencial  que es matriculen en 2n presencial per a realitzar les FCT.
  • Només per a cicles de doble torn matutí/vespertí (CFGM Cures Auxiliars d’infermeria / CFGM Farmàcia i parafarmàcia /CFGS Laboratori Clínic i Biomèdic): has d’omplir la Sol·licitud de torn i adjuntar el document justificatiu. (Segons l’Ordre 33/2011, art.19.3 Tindran preferència per a elecció de torn: 1) Treballador/a ocupat 2) Alumnat amb discapacitat o amb familiars de primer grau amb discapacitat igual o superior al 33% 3) Esportista d’alt rendiment o d’elit  de la C. Valenciana 4) Alumnat matriculat en altres ensenyances reglades.
  • Documentació justificativa d’altres circumstàncies al·legades (SEMIPRESENCIAL)
    • Resident a la Comunitat Valenciana (DNI o Certificat d’Empadronament).
    • Treballador o treballador aturat

NOTA: no s’admetrà cap matrícula que no tinga tota la documentació.

IMPORTANT: si l’alumne no es matricula en el termini indicat perdrà la plaça adjudicada.

ADJUDICACIÓ DE VACANTS

A partir de l’1 de setembre es penjarà en la web del centre el dia que es realitzarà l’acte presencial d’adjudicació de vacants i el procediment a seguir.