El Matilde en Forma 1.9

Reptes de "El Matilde en Forma" per vèncer al COVID-19

Durant el període que dure el confinament es molt important moure’s i mantindre una bona forma física. Per això, el Departament d'Educació física et plantegem uns reptes, acceptes????

Reptes de "El Matilde en Forma" per vèncer al COVID-19

Què és el Matilde en Forma 1.9?

És un projecte esportiu de centre que pretén promoure l’activitat física i l’esport com a estils de vida i hàbits saludables i l'educació en valors.

Quin tipus d’activitats es duen a terme?

• Bàsquet.
  • Voleibol.
  • Futbol.
  • Bàdminton.
  • Tenis taula.
  • Senderisme.
  • Jornades d’hàbits saludables.
  • Jornada de nutrició i esport.
  • Jornades d’esport adaptat.
  • Escacs.
  • Etc.
MF1
MF2

Qui pot participar a les activitats?

La major part de les activitats van dirigides als alumnes, però al llarg del curs també hi ha activitats com el senderisme on poden participar les famílies.

MF3

Quan es duen a terme les activitats?

Les activitats del Matilde en Forma es duen a terme fora de l’horari lectiu, és a dir: als patis, per les vesprades i els cap de setmana.

Com puc rebre més informació de les activitats?

La informació de les activitats apareixerà a la pàgina web del centre a mesura que es vagen programant les activitats. A més, de totes les activitats s'informarà als alumnes en classe d'Educació Física i a les xarxes socials del centre.

Torneig IES Matilde Salvador 1.9

Normes del torneig

La participació en aquest torneig és VOLUNTÀRIA i volem que aquesta siga amb IL·LUSIÓ.

Consultar normes generals de participació.

Esmorzar saludable

Esmorza amb seny! Porta't fruita per esmorzar!

EsmorzarSaludable_1_9