Servei d’orientació

El Departament d’Orientació del nostre institut desenvolupa tasques d’orien­tació educativa i professional i d’atenció a l’alumnat.

Des del Departament d'Orientació recomanem a l'alumnat de 2n de batxillerat veure el següent vídeo per tal d'informar-se sobre l'accés i admissió a la Universitat de València:

També, animem a tot l'alumnat a cliclar sobre les següents imatges per a conèixer informació que us pot ajudar en la vostra orientació educativa i professional.

D’aquest departament depèn l’aula de pedagogia terapèutica que presta un servei important a l’alumnat que requereix suport escolar o atenció individualitzada.

En el present curs, el centre compta amb dues Orientadores i dues responsables de l'aula de Pedagogia Terapèutica.