El passat divendres 20 de febrer, l’alumnat de 2n de Batxillerat del nostre centre va tindre l’oportunitat de participar en el “Programa Conèixer” de la Universitat de València-Estudi General. Aquesta iniciativa, que forma part de les activitats d’orientació acadèmica, té com a objectiu principal ajudar els i les joves a prendre decisions informades sobre el seu futur acadèmic i professional. Durant la jornada, els estudiants van poder descobrir de primera mà l’oferta educativa de la UVEG, així com el funcionament i les instal·lacions de les facultats dels Campus de Tarongers i Blasco Ibáñez.
L’activitat va incloure visites guiades, xerrades i tallers on es va explicar el procés d’admissió, les diferents carreres i les eixides professionals que ofereixen els estudis universitaris. Aquesta experiència d’orientació resulta especialment útil per l’alumnat que encara té dubtes o no està completament segur de quin itinerari acadèmic superior a seguir, ja que els permet conèixer les seues opcions i reflexionar sobre els seus interessos i aptituds. Aquest programa contribueix a facilitar la presa de decisions cara a futur universitari i laboral, tot ajudant-los a triar amb més seguretat i confiança els estudis que millor s’adapten als seus perfils i aspiracions.

