Bolsa de trabajo

Un dels objectius principals de la Formació Professional és la inserció laboral dels alumnes, per això l’IES Maria Ibars disposa d'una borsa d'ocupació específica d'FP per tal de facilitar la cerca de treball als titulats i titulades del nostre centre.

Per aquest motiu, posem a la vostra disposició el portal d’ocupació Empleafp, un punt de trobada entre l’alumnat titulat i les empreses que busquen personal qualificat.

INSCRIPCIÓ DE L’ALUMNAT

Vols rebre ofertes de treball d’empreses que necessiten titulats en formació professional com tu? T’animes?

Què has de fer?

Registrar-te en EmpleaFP com a titulat/da.

• Emplena les dades del teu currículum i indica el cicle formatiu que tens.

• En l’apartat “Configuració”: marca la casella corresponent per a rebre notificacions per correu i selecciona les províncies que siguen del teu interès.

• Per a buscar ofertes de treball: Accedeix a Empleafp, “Totes les ofertes” podràs vore les de la teua família professional i inscriure't!! No oblides enviar el currículum després!!

RECORDA: Has de tindre preparat el teu CURRICULUM VITAE actualitzat i en format PDF, per si el sol·licita l'empresa ocupadora.

INSCRIPCIÓ D’EMPRESES

Si la teua empresa està buscant un/a professional qualificat/a del nostre centre, pots sol·licitar l’accés a la borsa de treball. L’IES Maria Ibars certifica la titulació dels candidats i candidates inscrits/es.

Com fer una oferta d'ocupació?

Envia un correu a fct.iesmariaibars@gmail.com, explica’ns la teua oferta i contactarem en tu el més aviat possible.