ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Em pose en contacte amb tots vosaltres per presentar-vos el procés de les eleccions al Consell Escolar que es realitzarà al nostre centre segons la Resolució de 4 d’octubre de 2021 de la Direcció Gneral d’Innovació Educativa i Ordenació.

Des de la direcció del centre volem animar-vos a participar i agrair per endavant la vostra col·laboració.

El dilluns 18 d’octubre s’exposaran al centre els diferents censos electorals perquè tothom comprove que les seues dades són correctes. S’exposaran al tauler d’anuncis. Si hi trobeu qualsevol error, cal que ho comuniqueu a la Junta Electoral perquè puga procedir a esmenar-ho.

La Junta Electoral, constituïda el 15 d’octubre, va acordar que la presentació de candidatures es podrà realitzar fins el dimarts 2 de novembre.

El dimecres 3 de novembre, la Junta Electoral publicarà la llista provisional de candidats. El termini per a possibles reclamacions sobre el llistat provisional de candidats serà fins el divendres 5 de novembre.

La Junta Electoral publicarà el llistat definitiu de candidats el dimarts 9 de novembre.

La campanya electoral transcorrerà des del dimarts 10 de novembre fins al dilluns 15 de novembre, ambdós inclosos.

El dijous 11 de novembre, la Junta Electoral realitzarà el sorteig de les meses electorals dels diferents sectors implicats.

Les eleccions tindran lloc el dijous 18 de novembre de 2021. El professorat triarà els seus membres representatius en un claustre extraordinari. Els pares/mares i l’alumnat acudiran a les seues respectives meses electoral per efectuar la votació.

La Junta Electoral proclamarà els candidats electes el dimecres 24 de novembre.

La sessió constitutiva del renovat Consell Escolar es durà a terme el dijous 9 de desembre i el procés de renovació quedarà tancat.

Atentament,
Joan Baptista Martí i Escobar