Xarxallibre. Banc de llibres. Ajuda llibres E.S.O. I F.P. BÀSICA 2022-2023.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE NOVA PARTICIPACIÓ – NOMÉS PER A ALUMNAT PARTICIPANT PER 1a VEGADA EN XARXALLIBRES.

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES 2022-2023 (Només per a l'alumnat de nova participació): SOL·LICITUD .   INSTRUCIONES SOL·LICITUD

-Període ordinari: Del  9 de juny al 15 de juliol de 2022.

-Període extraordinari: Del 16 de juliol al 31 d'octubre.

Una vegada realitzada la sol·licitud, guardar la sol·licitud impresa i el dia que cal entregar els llibres en el centre, heu d'entregar la sol·licitud impresa. En el quadre de baix publicarem els dies de lliurament dels llibres i la sol·licitud.

CALENDARI DE LLIURAMENT DE LLIBRES XARXALLIBRES 2022-2023

LLOC DE LLIURAMENT: Taller 3

-Recordar que els llibres han d'estar en bon estat i que s'ha de retornar el lot complet.

-Cal tindre en compte el que s'indica en l'article 10.2 de l'Ordre 26/2016: " La deterioració dels materials per mala utilització o la pèrdua d'aquests suposarà l'obligació, per part dels representants legals de l'alumne o alumna, de reposar el material deteriorat o extraviat".

-Si la família vol renunciar a participar en el Banc de Llibres haurà de marcar en el document (enllaç a baix) l'opció corresponent. La RENÚNCIA, no li eximirà de l'obligació d'entregar els llibres de text o material curricular que li han sigut deixats en préstec.

-Si l'alumne o l'alumna causa baixa en un centre, haurà de, igualment fer el lliurament, en el centre on causa baixa, del lot complet dels llibres de text i material curricular proporcionats pel centre en règim de préstec.

-El lliurament dels llibres de text es realitzarà en les dates i hores indicades en el calendari a baix indicat i emplenant el document (enllaç a baix) signat pels pares.

-En cas de repetir curs, no els eximirà de l'obligació de retornar els llibres de text o material curricular que els han estats deixats en préstec.

ENLLAÇ: DESCARREGAR DOCUMENT DE LLIURAMENT DE LLIBRES PER A EMPLENAR I SIGNAR.