INSTRUCCIONS SOBRE DUPLICITATS DE SOL·LICITUDS PER L’ALUMNAT QUE DESITGE CURSAR SIMULTÀNIAMENT 1R D’ESO I ENSENYAMENTS ARTÍSTICS EN EL CURS 2024/2025

La Direcció General de Centres Docents ha publicat, amb data 7 de maig de 2024, unes instruccions sobre la consideració de duplicitats en l’alumnat que desitge cursar el pòxim curs 1r ESO i, simultàniament, Ensenyaments Artístics.

Baix determinades condicions, que es poden vore en el següent enllaç, l’alumnat de 6é de primària que confirme en el seu centre de secundària adscrit i, a la vegada, participe en el procés de sol·licitud de vacant, no es considerarà sol·licitud duplicada.

RECORDEM que esta NO DUPLICITAT només es donarà en les circumstàncies descrites en les instruccions assenyalades. En qualsevol altre cas de confirmació de plaça i participació en el procés de sol·licitud de vacants, si es considerarà duplicitat i es perdrà la plaça confirmada.