Recordem que si encara no heu fet els pagaments prescriptius d’assegurança escolar i taxes administratives de batxillerat heu de procedir a fer els pagaments el més aviat possible – a ser possible abans del 7 d’octubre de 2022 – i enviar els justificants acredidatius al següent correu: 46012872.secretaria@edu.gva.es

1. Justificant de l’ingrés de l’assegurança escolar.

L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat – menor de 28 anys – realitzarà un ingrés per import exacte de 1,12 € en concepte d’assegurança escolar al compte bancari del centre: ES58 2100 7737 8913 0444 3398.

És obligatori indicar en l’apartat de concepte de pagament: nom, cognoms i curs en el que es matricula l’alumne/a.

• Justificants del pagament bancari de les taxes de batxillerat (model 046).

L’alumnat de 1r i 2n de batxillerat pagarà les taxes administratives accedint al model 046.

L’alumnat de 1r de batxillerat farà dos pagaments: un pagament en concepte de targeta d’identitat i un segon pagament en concepte d’expedició de l’historial acadèmic.

L’alumnat de 2n de batxillerat farà un únic pagament en concepte de targeta d’identitat.

MOLT IMPORTANT: les taxes no es paguen al compte del centre!!!!!

(*Si algú ha pagat equivocadament les taxes al compte del centre cal que torne a fer el pagament del model 046 adequat i envie al correu indicat la justificació acreditativa. Si vol sol·licitar la devolució del pagament indegut efectuat al compte del centre cal que emplene en secretaria una sol·licitud formal indicant el seu número de compte).

1r BATXILLERTargeta d’identitat  Expedició historial acadèmic2n BATXILLERRenov. targeta d’estudiants
Ordinària2,04 €3,85  €Ordinària2,04 €
* Familia Nombrosa/ Monoparental General1,02 €1,93 €* Familia Nombrosa/ Monoparental General1,02€
** Familia Nombrosa/ Monoparental Especial0 €0 €** Familia Nombrosa/ Monoparental Especial0 €
* Família nombrosa general, família monoparental general o discapacitat del 33% paguen el 50% de la taxa administrativa.
** Família nombrosa especial, família monoparental especial, víctimes de terrorismes i de violència masclista contra les dones: no paguen taxa.
En ambdós casos cal presentar documentació que acredite aquesta situació.
FORMEA D’ACCEDIR MODEL 046: El model 046 es podrà descarregar en l’enllaç http://ceice.gva.es/doc046/gen/es/tasas.asp?idf=ADMIN   S’adjuntarà justitificant del pagament

Podeu baixar-vos el text complet RECORDATORI PAGAMENTS PENDENTS ASSEGURANÇA ESCOLAR I TAXES ADMINISTRATIVES DE BATXILLERAT.