NOU CALENDARI D’INCORPORACIÓ DE L’ALUMNAT 2020-2021

Benvolgudes famílies, amb la intenció d’iniciar el curs minimitzant el màxim possible el risc de contagi i extensió de la Covid-19 al nostre centre, hem considerat adequat actualitzar el calendari d’incorporació de l’alumnat, introduïnt alguns canvis respecte al calendari inicial previst en l’entrada publicada en la nostra pàgina web el 29 de juliol.

Les jornades d’acollida de l’alumnat tindran lloc del 7 al 10 de setembre, iniciant-se les classes lectives, seguint l’horari establert, el dijous 10 de setembre per als cursos de 1r i 2n de batxillerat vespertí-nocturn i el divendres 11 de setembre per al tots els cursos d’ESO i batxillerat diürn.

Vos recordem que, com a mesura extraordinària, només l’alumnat de 1r d’ESO assisitirà tots els dies. Tot l’alumnat dels altres grups d’ESO i batxillerat vindran al centre en dies alterns.

En aquesta entrada informativa podreu consultar el nou calendari d’incorporació dels grups d’ESO i batxillerat diürn. És imprescindible que consulteu els documents enllaçats “graelles” per a conéixer si el vostre fill/a pertany al 1r o 2n torn d’incorporació dels cursos de 2n, 3r, 4t ESO i 1r i 2n de batxillerat.

Podreu accedir a la informació relativa als batxillerats vespertí-nocturn consultant el document “informació i graella batxillerat vespertí-nocturn” en la part inferior de l’entrada.

DILLUNS 7 DE SETEMBRE:

ACOLLIDA ALUMNAT 2n BATX DIÜRN(1r i 2n torn)

Accés per C/Xàtiva i C/Marqués de Sotelo.

10:00. Accés per C/ Xàtiva i C/ Marqués de Sotelo 1er torn dels grups

12:00. Accés per C/ Xàtiva i C/ Marqués de Sotelo 2n torn dels grups

L’alumnat s’incorporarà directament a la seua aula.

(Consulteu el  document “graella d’acollida 2n BATX diürn” per a conéixer torns, lloc d´accés i aules)

DIMARTS 8 DE SETEMBRE:

ACOLLIDA D’ALUMNAT 1r BATX DIÜRN (1r torn de tots els grups)

Accés per Marqués de Sotelo.

9:30. 1r torn de Batxillerat Humanitats i CC. Socials PEV i PIP

10:30. 1r torn de Batxillerat de Ciències PEV i PIP

11:30. 1r torn de Batxillerat Artístic PEV i PIP

Rebuda per part de l’equip directiu a la sala d’actes.

Al finalitzar , l’alumnat pujarà a l’ aula amb el seu tutor/a.

2 hores més tard l’alumnat eixirà del centre.

(consulteu document “graella d’acollida 1r BATX diürn” per a conéixer torns, lloc d´accés i aules)

DIMECRES 9 DE SETEMBRE:

ACOLLIDA ALUMNAT 1r BATX DIÜRN(2n torn de tots els grups)

Accés per Marqués de Sotelo.

9:30. 2n torn de Batxillerat Humanitats i CC. Socials PEV i PIP

10:30. 2n torn de Batxillerat de Ciències PEV i PIP

11:30. 2n torn de Batxillerat Artístic PEV i PIP

Rebuda per part de l’equip directiu a la sala d’actes.

Al finalitzar , l’alumnat pujarà a l’ aula amb el seu tutor/a.

DIMECRES 9 DE SETEMBRE:

ACOLLIDA ALUMNAT 2n, 3r ,4t ESO (1r torn)

Accés per C/ Xàtiva.

9:45. 1r torn de 2n ESO.

10:00. 1r torn de 3r ESO.

10:15. 1r torn de 4t ESO

L’alumnat s’incorporarà directament a la seua aula.

(consulteu document “graella d’acollida 2n,3r,4tESO” per a conéixer torns, lloc d´accés i aules)

DIJOUS 10 DE SETEMBRE:

ACOLLIDA ALUMNAT 1r ESO

Accés per C/Xàtiva.

9:30. 1r ESO GRUPS PEV.

11:00. 1r ESO GRUPS PIP.

Rebuda per part de l’equip directiu a la sala d’actes.

Al finalitzar , l’alumnat pujarà a l’ aula amb el seu tutor/a

DIJOUS 10 DE SETEMBRE:

ACOLLIDA ALUMNAT 2n, 3r ,4t ESO ( 2n torn )

Accés per C/Xàtiva.

9:45. 2n torn de 2n ESO.

10:00. 2n torn de 3r ESO.

10:15. 2n torn de 4t ESO.

L’alumnat s’incorporarà directament a la seua aula.

(consulteu document “graella d’acollida 2n, 3r, 4tESO” per a conéixer torns, lloc d´accés i aules)

DIVENDRES 11 DE SETEMBRE:

TOTS I TOTES A CLASSE SEGONS HORARI

BATXILLERAT VESPERTÍ-NOCTURN:

(Per a accedir a la informació relativa al batxillerat vespertí-nocturn consulteu document “informació i graella batxillerat vespertí-nocturn”)

L’ALUMNAT HA DE SEGUIR EN TOT MOMENT LES MESURES DE SEGURETAT I HIGIENE PER A FER FRONT A LA COVID-19.

(ús de mascaretes, neteja de mans, distància de seguretat a tot el centre, amb els companys i professorat i altres adults)